en pl
en pl

Coaching Review

Zobacz wydanie
Rok 6/2016 
Tom 1/2016 
Numer 8

Elastyczna komunikacja w procesie superwizyjnym

6/2016 1/2016 (8) Coaching Review

DOI 10.7206/cr.2081-7029.33

Abstrakt

Artykuł przedstawia wnioski z obserwacji procesów superwizyjnych dla coachów na różnym etapie rozwoju zawodowego. Obserwacje autorów pokazują, że w zależności
od stopnia zaawansowania coacha, zmienia się jego zapotrzebowanie na sposób prowadzenia i rodzaj superwizji, a superwizor w relacji superwizorskiej może być bardziej nauczycielem coachingu, mentorem albo coachem. Obserwacja ta wskazuje na potrzebę rozwijania u superwizorów elastyczności komunikacyjnej i umiejętności dostosowywania interwencji superwizorskich do poziomu gotowości coacha. Jest to o tyle ważne, że wielu superwizorów może się charakteryzować określonym preferowanym stylem pracy, co może ograniczać ich efektywność.
Słowa kluczowe:
superwizja, coaching, style superwizji, rodzaje superwizji,

Kompletne metadane

Cytowanie zasobu

APA style

Kozioł, Magdalena & Szewczak, Rafał (2016). Elastyczna komunikacja w procesie superwizyjnym. (2016). Elastyczna komunikacja w procesie superwizyjnym. Coaching Review, 1/2016(8), 26-46. https://doi.org/10.7206/cr.2081-7029.33 (Original work published 6/2016n.e.)

MLA style

Kozioł, Magdalena and Szewczak, Rafał. „Elastyczna Komunikacja W Procesie Superwizyjnym”. 6/2016n.e. Coaching Review, t. 1/2016, nr 8, 2016, ss. 26-46.

Chicago style

Kozioł, Magdalena and Szewczak, Rafał. „Elastyczna Komunikacja W Procesie Superwizyjnym”. Coaching Review, Coaching Review, 1/2016, nr 8 (2016): 26-46. doi:10.7206/cr.2081-7029.33.