en pl
en pl

Krytyka Prawa. Niezależne studia nad prawem

Show issue
Year 2018 
Volume 10 
Issue 2

Działania marketingowe prowadzone przez banki na adres elektroniczny zgodne z prawem

Kamila Wysocka
Akademia Leona Koźmińskiego

2018 10 (2) Krytyka Prawa. Niezależne studia nad prawem

DOI 10.7206/kp.2080-1084.212

Abstract

Artykuł obejmuje rozważania dotyczące marketingu e-mailowego usług i produktów finansowych skierowanego do konsumentów. W opracowaniu zaprezentowano praktykę banków, która jest wykorzystywana przez te instytucje w e-marketingu, poddano też rozważaniom podstawowe pojęcia, takie jak informacja, oferta, reklama, komunikat czy spam. Artykuł porusza w szczególności istotne problemy wysyłania materiałów reklamowych pocztą elektroniczną, do których należą: określenie jakiego rodzaju wiadomości bank może wysyłać swoim klientom, czy bank może wysyłać wiadomości wszystkim swoim klientom, czy bank może wysyłać wiadomości wyłącznie do swoich klientów, jakie są prawa konsumentów w zakresie otrzymywanej niechcianej i niezamówionej informacji handlowej. W opracowaniu uwzględniono aktualne orzecznictwo oraz poglądy przedstawicieli doktryny prawa.

Full metadata record

Cite this record

APA style

Działania marketingowe prowadzone przez banki na adres elektroniczny zgodne z prawem. (2018). Działania marketingowe prowadzone przez banki na adres elektroniczny zgodne z prawem. Krytyka Prawa. Niezależne Studia Nad Prawem, 10(2), 414-431. https://doi.org/10.7206/kp.2080-1084.212 (Original work published 2018)

MLA style

“Działania Marketingowe Prowadzone Przez Banki Na Adres Elektroniczny Zgodne Z Prawem”. 2018. Krytyka Prawa. Niezależne Studia Nad Prawem, vol. 10, no. 2, 2018, pp. 414-431.

Chicago style

“Działania Marketingowe Prowadzone Przez Banki Na Adres Elektroniczny Zgodne Z Prawem”. Krytyka Prawa. Niezależne Studia Nad Prawem, Krytyka Prawa. Niezależne studia nad prawem, 10, no. 2 (2018): 414-431. doi:10.7206/kp.2080-1084.212.