en pl
en pl

Coaching Review

Zobacz wydanie
Rok 2018 
Numer 10

Głębokie słuchanie jako kluczowa kompetencja liderów i przedsiębiorców XXI w.

Agnieszka Rędzińska
info@agnieszkaredzinska.pl

2018 (10) Coaching Review

DOI 10.7206/cr.2081-7029.61

Abstrakt

Głębokie słuchanie jest kompetencją, która wspiera liderów i przedsiębiorców w rozwiązywaniu problemów, kreowaniu innowacyjnych rozwiązań oraz podejmowaniu decyzji w warunkach ciągłej zmienności, niepewności, złożoności i wieloznaczności współczesnego świata (tzw. VUCA world). Autorka opisuje naturę „słuchania”, jej rolę w procesie twórczego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji oraz przedstawia praktyczne możliwości wykorzystania muzyki i niektórych technik muzykoterapii (praktyk opartych na dowodach naukowych) w coachingu i treningu kompetencji głębokiego słuchania.

Kompletne metadane

Cytowanie zasobu

APA style

Głębokie słuchanie jako kluczowa kompetencja liderów i przedsiębiorców XXI w.. (2018). Głębokie słuchanie jako kluczowa kompetencja liderów i przedsiębiorców XXI w.. Coaching Review, (10), 100–120. https://doi.org/10.7206/cr.2081-7029.61 (Original work published 2018)

MLA style

„Głębokie Słuchanie Jako Kluczowa Kompetencja Liderów I Przedsiębiorców Xxi W.”. 2018. Coaching Review, nr 10, 2018, ss. 100–120.

Chicago style

„Głębokie Słuchanie Jako Kluczowa Kompetencja Liderów I Przedsiębiorców Xxi W.”. Coaching Review, Coaching Review, nr 10 (2018): 100–120. doi:10.7206/cr.2081-7029.61.