en pl
en pl

Central European Management Journal

Show issue
Year 2014 
Volume 22 
Issue 3

Review of the book by J.W. Wiktor 'Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu'

Henryk Mruk
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

2014 22 (3) Central European Management Journal

DOI 10.7206/mba.ce.2084-3356.113

Full metadata record

Cite this record

APA style

Mruk, Henryk (2014). Mruk, H. . (2014). Review of the book by J.W. Wiktor 'Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu'. Central European Management Journal, 22(3), 152-155. https://doi.org/10.7206/mba.ce.2084-3356.113 (Original work published 2014)

MLA style

Mruk, Henryk. Mruk, H. . “Review Of The Book By J.w. Wiktor 'komunikacja Marketingowa. Modele, Struktury, Formy Przekazu'”. 2014. Central European Management Journal, vol. 22, no. 3, 2014, pp. 152-155.

Chicago style

Mruk, Henryk. Mruk, Henryk . “Review Of The Book By J.w. Wiktor 'komunikacja Marketingowa. Modele, Struktury, Formy Przekazu'”. Central European Management Journal, Central European Management Journal, 22, no. 3 (2014): 152-155. doi:10.7206/mba.ce.2084-3356.113.