en pl
en pl

Central European Management Journal

Zobacz wydanie
Rok 2014 
Tom 22 
Numer 3

Recenzja książki J.W. Wiktora 'Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu'

Henryk Mruk
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

2014 22 (3) Central European Management Journal

DOI 10.7206/mba.ce.2084-3356.113

Kompletne metadane

Cytowanie zasobu

APA style

Mruk, H. . (2014). Recenzja książki J.W. Wiktora 'Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu'. Central European Management Journal, 22(3), 152-155. https://doi.org/10.7206/mba.ce.2084-3356.113 (Original work published 2014)

MLA style

Mruk, H. . „Recenzja Książki J.w. Wiktora 'komunikacja Marketingowa. Modele, Struktury, Formy Przekazu'”. 2014. Central European Management Journal, t. 22, nr 3, 2014, ss. 152-155.

Chicago style

Mruk, Henryk . „Recenzja Książki J.w. Wiktora 'komunikacja Marketingowa. Modele, Struktury, Formy Przekazu'”. Central European Management Journal, Central European Management Journal, 22, nr 3 (2014): 152-155. doi:10.7206/mba.ce.2084-3356.113.