en pl
en pl

Decyzje

Show issue
Year 2014-04-10 
Issue 4

Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski – „Marketing polityczny”

Krzysztof Przybyszewski
Centrum Badań Decyzyjnych i Psychologii Ekonomicznej, WSPiZ im. L. Koźmińskiego w Warszawie

2014-04-10 (4) Decyzje

Full metadata record

Cite this record

APA style

Przybyszewski, Krzysztof (2005). Przybyszewski, K. . (2005). Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski – „Marketing polityczny”. Decyzje, (4), 71 74. Retrieved de https://journal.kozminski.edu.pl/index.php/decyzje/article/view/182 (Original work published 2014-04-10)

MLA style

Przybyszewski, Krzysztof. Przybyszewski, K. . “Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski – „Marketing Polityczny””. 2014-04-10. Decyzje, no. 4, 2005, p. 71 74.

Chicago style

Przybyszewski, Krzysztof. Przybyszewski, Krzysztof . “Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski – „Marketing Polityczny””. Decyzje, Decyzje, no. 4 (2005): 71 74. https://journal.kozminski.edu.pl/index.php/decyzje/article/view/182.