en pl
en pl

Krytyka Prawa. Niezależne studia nad prawem

Zobacz wydanie
Rok 12/2020 
Tom 12 
Numer 4

Sprawozdanie z seminarium: Nauczyciele akademiccy i pracownicy administracyjni uczelni – od konfliktu strukturalnego do profesjonalnej współpracy

Katarzyna Górak-Sosnowska
Szkoła Główna Handlowa

12/2020 12 (4) Krytyka Prawa. Niezależne studia nad prawem

DOI 10.7206/kp.2080-1084.422

Kompletne metadane

Cytowanie zasobu

APA style

Górak-Sosnowska, Katarzyna (2020). Sprawozdanie z seminarium: Nauczyciele akademiccy i pracownicy administracyjni uczelni – od konfliktu strukturalnego do profesjonalnej współpracy. (2020). Sprawozdanie z seminarium: Nauczyciele akademiccy i pracownicy administracyjni uczelni – od konfliktu strukturalnego do profesjonalnej współpracy. Krytyka Prawa. Niezależne Studia Nad Prawem, 12(4), 272-274. https://doi.org/10.7206/kp.2080-1084.422 (Original work published 12/2020n.e.)

MLA style

Górak-Sosnowska, Katarzyna. „Sprawozdanie Z Seminarium: Nauczyciele Akademiccy I Pracownicy Administracyjni Uczelni – Od Konfliktu Strukturalnego Do Profesjonalnej Współpracy”. 12/2020n.e. Krytyka Prawa. Niezależne Studia Nad Prawem, t. 12, nr 4, 2020, ss. 272-274.

Chicago style

Górak-Sosnowska, Katarzyna. „Sprawozdanie Z Seminarium: Nauczyciele Akademiccy I Pracownicy Administracyjni Uczelni – Od Konfliktu Strukturalnego Do Profesjonalnej Współpracy”. Krytyka Prawa. Niezależne Studia Nad Prawem, Krytyka Prawa. Niezależne studia nad prawem, 12, nr 4 (2020): 272-274. doi:10.7206/kp.2080-1084.422.