en pl
en pl

Coaching Review

Zobacz wydanie
Rok 2018 
Numer 10

Model PEB – autorski model systemowego podejścia do klienta, kompleksowo ujmujący funkcjonowanie człowieka w sytuacjach rozwojowych

Aleksandra Krupska
aleksandra.krupska@PEBskills.pl

Anna Szajkowska
anna.szajkowska@PEBskills.pl

2018 (10) Coaching Review

DOI 10.7206/cr.2081-7029.70

Abstrakt

Celem artykułu jest przedstawienie podstawowych założeń Modelu PEB i jego podstaw teoretycznych oraz opis poszczególnych etapów modelu wraz ze wskazaniem form pomocy adekwatnych do pracy z klientem na danym stadium. Podstawą teoretyczną modelu jest cykliczno-fazowy model zmiany rozwojowej, który podkreśla zarówno cykliczność, jak i znaczenie kryzysu w rozwoju człowieka. Stadia natomiast są stworzone na bazie modelu przebiegu kryzysu Hopsona i Adamsa oraz na bazie doświadczenia praktycznego autorek.

Kompletne metadane

Cytowanie zasobu

APA style

Model PEB – autorski model systemowego podejścia do klienta, kompleksowo ujmujący funkcjonowanie człowieka w sytuacjach rozwojowych. (2018). Model PEB – autorski model systemowego podejścia do klienta, kompleksowo ujmujący funkcjonowanie człowieka w sytuacjach rozwojowych. Coaching Review, (10), 271–288. https://doi.org/10.7206/cr.2081-7029.70 (Original work published 2018)

MLA style

„Model Peb – Autorski Model Systemowego Podejścia Do Klienta, Kompleksowo Ujmujący Funkcjonowanie Człowieka W Sytuacjach Rozwojowych”. 2018. Coaching Review, nr 10, 2018, ss. 271–288.

Chicago style

„Model Peb – Autorski Model Systemowego Podejścia Do Klienta, Kompleksowo Ujmujący Funkcjonowanie Człowieka W Sytuacjach Rozwojowych”. Coaching Review, Coaching Review, nr 10 (2018): 271–288. doi:10.7206/cr.2081-7029.70.