Remote work in the age of COVID-19: Case studies of knowledge workers during forced social isolation
12/2022 13 () Zeszyty Programu TOP 15
DOI 10.7206/978-83-66502-10-9.top1
12/2022 13 () Zeszyty Programu TOP 15
DOI 10.7206/978-83-66502-10-9.top1
Minęło ponad półtora roku, odkąd praca zdalna stała się koniecznością wprowadzoną przez
wiele firm na całym świecie w celu powstrzymania rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19.
Słowo „konieczność” jest tu kluczowe, ponieważ prawdopodobnie, gdyby nie wybuch globalnej pandemii, system pracy, nauki i wielu spotkań nigdy nie doświadczyłby tak gwałtownej transformacji cyfrowej. Autorka skupia się na porównaniu istniejących teorii zdalnego zarządzania z rzeczywistością podczas masowej izolacji społecznej. Aby zbadać to zjawisko, przeprowadza badania jakościowe w formie studiów przypadków w zaciszu domów pracowników wiedzy. Głównymi rezultatami pracy jest stworzenie nowego modelu balansu między życiem zawodowym a prywatnym opartym na pracy zdalnej, który może być stosowany tylko podczas ograniczeń sanitarnych, dalsze zalecenia dotyczące wdrażania procedur zdalnych oraz ogólne wyzwania stojące przed pracownikami zdalnymi. Niniejszy artykuł jest podsumowaniem miesięcy pracy w dążeniu do zrozumienia, jak istniejące teorie zdalnego zarządzania mogą być przekształcone w praktyczne, skoncentrowane na jednostce działania.
Sadowska, Karolina (2022). Remote work in the age of COVID-19: Case studies of knowledge workers during forced social isolation. (2022). Remote work in the age of COVID-19: Case studies of knowledge workers during forced social isolation. Zeszyty Programu Top 15, 13, 9-30. https://doi.org/10.7206/978-83-66502-10-9.top1 (Original work published 12/2022n.e.)
Sadowska, Karolina. „Remote Work In The Age Of Covid-19: Case Studies Of Knowledge Workers During Forced Social Isolation”. 12/2022n.e. Zeszyty Programu Top 15, t. 13, 2022, ss. 9-30.
Sadowska, Karolina. „Remote Work In The Age Of Covid-19: Case Studies Of Knowledge Workers During Forced Social Isolation”. Zeszyty Programu Top 15, Zeszyty Programu TOP 15, 13 (2022): 9-30. doi:10.7206/978-83-66502-10-9.top1.
CC-BY