en pl
en pl

Coaching Review

Zobacz wydanie
Rok 2018 
Numer 10

Metody coachingowe oraz mentoringowe wykorzystywane w systemowym podejściu do zarządzania zespołami sprzedaży

Grzegorz Radłowski
grzegorz.radlowski@gmail.com

2018 (10) Coaching Review

DOI 10.7206/cr.2081-7029.63

Abstrakt

Metodami, jakie stosują organizacje w celu uzyskania przewagi kompetencyjnej nad konkurentami, są coaching oraz mentoring jako filary stosowane we współczesnej edukacji biznesu. Obszary sprzedaży należą do tych miejsc w organizacji, gdzie transfer wiedzy i umiejętności przy użyciu metod coachingowych i mentoringowych mogą doprowadzić firmę do ponadprzeciętnych rezultatów. Są one wszak znaczącym elementem kultury organizacyjnej.

Kompletne metadane

Cytowanie zasobu

APA style

Radłowski, Grzegorz (2018). Metody coachingowe oraz mentoringowe wykorzystywane w systemowym podejściu do zarządzania zespołami sprzedaży. (2018). Metody coachingowe oraz mentoringowe wykorzystywane w systemowym podejściu do zarządzania zespołami sprzedaży. Coaching Review, (10), 143–157. https://doi.org/10.7206/cr.2081-7029.63 (Original work published 2018)

MLA style

Radłowski, Grzegorz. „Metody Coachingowe Oraz Mentoringowe Wykorzystywane W Systemowym Podejściu Do Zarządzania Zespołami Sprzedaży”. 2018. Coaching Review, nr 10, 2018, ss. 143–157.

Chicago style

Radłowski, Grzegorz. „Metody Coachingowe Oraz Mentoringowe Wykorzystywane W Systemowym Podejściu Do Zarządzania Zespołami Sprzedaży”. Coaching Review, Coaching Review, nr 10 (2018): 143–157. doi:10.7206/cr.2081-7029.63.