en pl
en pl

Coaching Review

Zobacz wydanie
Rok 2017 
Tom 1/2017 
Numer 9

Relacja coach–klient jako fundamentalny element procesu coachingowego. Dlaczego i w jaki sposób warto zadbać o relację z klientem?

Katarzyna Kuzak
http://www.katarzynakuzak.pl/

2017 1/2017 (9) Coaching Review

DOI 10.7206/cr.2081-7029.50

Abstrakt

Z wielu badań nad relacją coach–klient wynika, że jest ona jednym z kluczowych czynników wpływających na efektywność procesu coachingowego. Dlatego też celem tego artykułu jest dokonanie przeglądu wybranych metod i narzędzi coachingowych, służących budowaniu relacji pomiędzy coachem a klientem.

Kompletne metadane

Cytowanie zasobu

APA style

Relacja coach–klient jako fundamentalny element procesu coachingowego. Dlaczego i w jaki sposób warto zadbać o relację z klientem?. (2017). Relacja coach–klient jako fundamentalny element procesu coachingowego. Dlaczego i w jaki sposób warto zadbać o relację z klientem?. Coaching Review, 1/2017(9), 95–105. https://doi.org/10.7206/cr.2081-7029.50 (Original work published 2017)

MLA style

„Relacja Coach–Klient Jako Fundamentalny Element Procesu Coachingowego. Dlaczego I W Jaki Sposób Warto Zadbać O Relację Z Klientem?”. 2017. Coaching Review, t. 1/2017, nr 9, 2017, ss. 95–105.

Chicago style

„Relacja Coach–Klient Jako Fundamentalny Element Procesu Coachingowego. Dlaczego I W Jaki Sposób Warto Zadbać O Relację Z Klientem?”. Coaching Review, Coaching Review, 1/2017, nr 9 (2017): 95–105. doi:10.7206/cr.2081-7029.50.