en pl
en pl

Central European Management Journal

Zobacz wydanie
Rok 2011 
Tom 19 
Numer 4

Rola marketingu w warunkach niepewności – w świetle zaleceń wybranych firm konsultingowych

2011 19 (4) Central European Management Journal

Kompletne metadane

Cytowanie zasobu

APA style

Krzyżanowska, Magdalena & Tkaczyk, Jolanta (2011). Krzyżanowska, M. , & Tkaczyk, J.. (2011). Rola marketingu w warunkach niepewności – w świetle zaleceń wybranych firm konsultingowych. Central European Management Journal, 19(4), 84-94. (Original work published 2011)

MLA style

Krzyżanowska, Magdalena and Tkaczyk, Jolanta. Krzyżanowska, M. , i J. Tkaczyk. „Rola Marketingu W Warunkach Niepewności – W Świetle Zaleceń Wybranych Firm Konsultingowych”. 2011. Central European Management Journal, t. 19, nr 4, 2011, ss. 84-94.

Chicago style

Krzyżanowska, Magdalena and Tkaczyk, Jolanta. Krzyżanowska, Magdalena , i Jolanta Tkaczyk. „Rola Marketingu W Warunkach Niepewności – W Świetle Zaleceń Wybranych Firm Konsultingowych”. Central European Management Journal, Central European Management Journal, 19, nr 4 (2011): 84-94.