en pl
en pl

Decyzje

Zobacz wydanie
Rok 2014-04-10 
Numer 4

Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski – „Marketing polityczny”

Krzysztof Przybyszewski
Centrum Badań Decyzyjnych i Psychologii Ekonomicznej, WSPiZ im. L. Koźmińskiego w Warszawie

2014-04-10 (4) Decyzje

Kompletne metadane

Cytowanie zasobu

APA style

Przybyszewski, Krzysztof (2005). Przybyszewski, K. . (2005). Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski – „Marketing polityczny”. Decyzje, (4), 71 74. Pobrano de https://journal.kozminski.edu.pl/index.php/decyzje/article/view/182 (Original work published 2014-04-10)

MLA style

Przybyszewski, Krzysztof. Przybyszewski, K. . „Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski – „Marketing Polityczny””. 2014-04-10. Decyzje, nr 4, 2005, s. 71 74.

Chicago style

Przybyszewski, Krzysztof. Przybyszewski, Krzysztof . „Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski – „Marketing Polityczny””. Decyzje, Decyzje, nr 4 (2005): 71 74. https://journal.kozminski.edu.pl/index.php/decyzje/article/view/182.