en pl
en pl

Zeszyty Programu TOP 15

Zobacz wydanie
Rok 2008 
Tom 2 
Numer 1

Pojęcie i znaczenie marki kraju w kontekście konkurencyjności

2008 2 (1) Zeszyty Programu TOP 15

Kompletne metadane

Cytowanie zasobu

APA style

Radomski, Mateusz (2008). Pojęcie i znaczenie marki kraju w kontekście konkurencyjności. (2008). Pojęcie i znaczenie marki kraju w kontekście konkurencyjności. Zeszyty Programu Top 15, 2(1), 83-114. (Original work published 2008)

MLA style

Radomski, Mateusz. „Pojęcie I Znaczenie Marki Kraju W Kontekście Konkurencyjności”. 2008. Zeszyty Programu Top 15, t. 2, nr 1, 2008, ss. 83-114.

Chicago style

Radomski, Mateusz. „Pojęcie I Znaczenie Marki Kraju W Kontekście Konkurencyjności”. Zeszyty Programu Top 15, Zeszyty Programu TOP 15, 2, nr 1 (2008): 83-114.