en pl
en pl

Central European Management Journal

Zobacz wydanie
Rok 2020 
Tom 28 
Numer 1

The Importance of Innovation in the Development of Polish Business Gazelles

Agnieszka Kuś
Nicolaus Copernicus University in Torun

2020 28 (1) Central European Management Journal

DOI 10.7206/cemj.2658-0845.14

Powiązania

  1. Allen, J.A. (1966). Scientific Innovation and industrial prosperity. London: Longman. [Google Scholar]
  2. Barnett, H. (1953). Innovation. The Basis of Cultural Change. New York: McGraw-Hill. [Google Scholar]
  3. Białoń, L. (2010). Zarządzanie działalnością innowacyjną. Warszawa: Wydawnictwo Placet. [Google Scholar]
  4. Baregheh, A. and Rowley and J., Smabrook, S. (2009), Towards a Multidisciplinary Definition of Innovation. Management Decision, 47(8), 1323–1339, http://dx.doi.org/10.1108/002517409109 84578. [Google Scholar]
  5. Bogdanienko, J., Haffer, M. and Popławski, W. (2004). Innowacyjność przedsiębiorstw. Toruń: Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. [Google Scholar]
  6. Borins, S. (2002). Leadership and innovation in public sector. Leadership & Organization Development Journal, 23(8), 467–476, http://dx.doi.org/10.1108/01437730210449357. [Google Scholar]
  7. Brown, T.E. and Ulijn, M.J. (2004). Innovation, entrepreneurship and culture: The interactive between technology, progress and economic growth. Northampton: Edward Elgar. [Google Scholar]
  8. Brzeziński, M. (2001). Zarządzanie innowacjami technicznymi i organizacyjnymi. Warszawa: Difin. [Google Scholar]
  9. Carter, C.F. and Willams, B.R. (1958). Industry and Technological Process. London: Oxford University Press. [Google Scholar]
  10. Damanpour, F. (1991). Organizational innovation: A Meta Analysis of Effects of Determinants and Moderators. Academy of Management Journal, 34(3), 555–590, http://dx.doi.org/10.2307/256406. [Google Scholar]
  11. Davidsson, P., Steffens, P. and Fitzsimmons, J. (2009). Growing Profitable or Growing from Profits: Putting the Horse in Front of the Cart? Journal of Business Venturing, 24(4), 388–406, http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.1263088. [Google Scholar]
  12. Delmar, F. Davidsson, P. and Gartner, W.B. (2003). Arriving at the High-growth Firm. Journal of Business Venturing, 18(2), 189–216, http://dx.doi.org/10.1016/S0883-9026(02)00080-0. [Google Scholar]
  13. Dolińska, M. (2012). Activity of Companies in Innovation Networks. Equilibrium. Quarterly Journal of Economics and Economic Science, 7(1), 21–31, http://doi.org/10.12775/EQUIL.2012.002. [Google Scholar]
  14. Drews, A. (2017). Kooperacja małych przedsiębiorstw w zakresie działalności innowacyjnej. Research on Enterprise in Modern Economy: Theory and Practise, 22(3), 39–53, http://doi.org/10.19253/reme.2017.03.003. [Google Scholar]
  15. Drucker, P.F. (1994). Innowacja i przedsiębiorczość. Praktyka i zasady. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  16. Freeman, Ch. (1997). The Economic of Industrial Innovation. London: Continuum. [Google Scholar]
  17. Glińska-Neweś, A., Sudolska, A., Karwacki, A. and Górka, J. (2017). Innovation among people: how positive relationship at work can trigger innovation creation, E&M Economics and Management, 20(3), 84–100, https://dx.doi.org/10.15240/tul/001/2017-3-006. [Google Scholar]
  18. Griffin, R.W. (1996). Podstawy zarządzania organizacjami. Warszawa: PWN. [Google Scholar]
  19. Greenhalgh, T., Glenn, R., Fraser, M., Bate, P. and Kyriakidou, O. (2004). Diffusion of innovations in service organizations: systematic review and recommendations. Milbank Quarterly, 82(4), 581–629, http://doi.org/10.1111/j.0887-378X.2004.00325.x. [Google Scholar]
  20. Grudzewski, W.M. and Hejduk, I.K. (2000). Przedsiębiorstwo przyszłości. Warszawa: Difin. [Google Scholar]
  21. Gust-Bardon, N.I. (2012). Innowacja w myśli ekonomicznej od XVIII do XX wieku: analiza wybranych zagadnień. Acta Universitatis Nicolai Copernici: Ekonomia, 43(1), 105–120, http://doi.org/10.12775/AUNC_EKON.2012.008. [Google Scholar]
  22. Harman, A. (1971). The International Computer Industry. Innovation and Comparative Advantage. Cambridge: Harvard University Press. [Google Scholar]
  23. Heimonen, T. (2012). What Are the Factors that Affect Innovation in Growing SMEs? European Journal of Innovation Management, 15(1), 122–144, https://doi.org/10.1108/14601061211192861. [Google Scholar]
  24. Henrekson, M. and Johansson, D. (2008). Gazelles as Job Creators − a Survey and Interpretation of the Evidence. Stockholm: Research Institute of Industrial Economics. Sweden IFN Working Paper no. 733, 1–28. [Google Scholar]
  25. Holstein-Beck, M. (1977). Problemy kierowania postępem. In: S. Kowalewski (ed.), Socjalistyczna teoria organizacji: koncepcje – kierunki. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  26. Janasz, W. (2005). Innowacje w działalności przedsiębiorstw w integracji z UE. Warszawa: Difin. [Google Scholar]
  27. Jurczyk-Bunkowska, M. (2014). Istota innowacyjności i jej cele. In: R. Knosala et al. (eds.), Zarządzanie innowacjami. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  28. Kasprzyk, S. (1980). Innowacje. Od koncepcji do produkcji. Warszawa: Instytut Wydawniczy Centralnej Rady Związków Zawodowych. [Google Scholar]
  29. Kotarba, W. (1987). Organizacja wynalazczości w przedsiębiorstwie. Warszawa: Zrzeszenie Wojewódzkich Klubów Techniki i Racjonalizacji. [Google Scholar]
  30. Kotler, Ph. (1999). Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Felberg SJA. [Google Scholar]
  31. Kraśnicka, T., Głód, W. and Wronka-Pośpiech, M. (2016). Innowacyjność polskich gazel biznesu. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 270, 132–142. [Google Scholar]
  32. Kuznets, S. (1959). Six Lectures on Economic Growth. Chicago: Free Press. [Google Scholar]
  33. Lewandowska, A. and Stopa, M. (2018). SMEs innovativeness and institutional support system: the local experiences in qualitative perspective. Polish case study. Oeconomia Copernicana, 9(2), 333–351, http://doi.org/10.24136/oc.2018.017. [Google Scholar]
  34. Madej, Z. (1970). Nauka i rozwój gospodarczy. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  35. Markman, G.D. and Gartner, W.B. (2002). Is Extraordinary Growth Profitable? A Study of Inc. 500 High-Growth Companies. Entrepreneurship Theory and Practice, 27(1), 65–75, http://doi.org/10.1111/1540-8520.t01-2-00004. [Google Scholar]
  36. Marshall, A. (1920). Industrial Organization, The concentration of Specialized Industries in Particular Localities. In: A. Marshall (ed.), Principles of Economics, 8th edition. London: MacMillan and Co. [Google Scholar]
  37. Mill, J.S. (1848). Principles of Political Economy. Indianapolis/Cambridge: Hackett Publishing. [Google Scholar]
  38. Ministerstwo Rozwoju (2017). Perspektywy rozwoju polskiej branży ICT do roku 2025. Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. [Google Scholar]
  39. Nieć, M. (2018). Ranking przedsiębiorczości w układzie wojewódzkim. Wskaźnik syntetyczny. In: A. Skowrońska and A. Tarnawa (eds.), Raport o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. [Google Scholar]
  40. Niedzielski, P. (2003). Polityka innowacyjna w transporcie. Szczecin: Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego. [Google Scholar]
  41. Niedzielski, P. and Łobacz, K. (2011). Istota współczesnych innowacji – specyfika, kierunki, trendy. In: J. Perenc and J. Hołub-Iwan, J. (eds.), Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm. Znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań. Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck. [Google Scholar]
  42. OECD (2008). Podręcznik Oslo. Zasady gromadzenia i interpretacji danych dotyczących innowacji. Warszawa: Wydawnictwo Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. [Google Scholar]
  43. Open Science Centre (2018). http://yadda.icm.edu.pl/yadda/search/innovation.all. [Google Scholar]
  44. Orłowski, W., Pasternak, R., Flaht, K. and Szubert, D. (2010). Procesy inwestycyjne i strategie przedsiębiorstw w czasach kryzysu. Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. [Google Scholar]
  45. O’Sullivan D. and Dooley, L. (2009). Applying Innovation. California: Sage Publishing. [Google Scholar]
  46. Parker, J.E.S. (1974). The Economics of innovation. The national and multinational enterprise in technological change. London: Longman. [Google Scholar]
  47. Penc, J. (1999). Innowacje i zmiany w firmie. Transformacja i sterowanie rozwojem przedsiębiorstwa. Zasady działania. Warunki sukcesu. Warszawa: Wydawnictwo Placet. [Google Scholar]
  48. Pietrasiński, Z. (1970). Ogólne i psychologiczne zagadnienia innowacji. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  49. Pigou, A.C. (1932). The Economics of Welfare. London: Macmillan and Co. [Google Scholar]
  50. Pomykalski, A. (2001). Zarządzanie innowacjami. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  51. Porter, M.E. (1990). The Competitive Advantage of Nations. London: The Macmillan Press. [Google Scholar]
  52. Ricardo, D. (1821). On the Principles of Political Economy and Taxation. London: John Murray. [Google Scholar]
  53. Rogers, E.M. (2003). Diffusion of innovations. New York: Free Press. [Google Scholar]
  54. Rothwell, R. (1986). Public Innovation Policy: To Have Or To Have Not? R&D Management, 16(1), 34–63, http://doi.org/10.1111/j.1467-9310.1986.tb01154.x. [Google Scholar]
  55. Sachpazidu-Wójcicka, K. (2017). Innovation as a determinant of the competitiveness of Polish enterprises. Oeconomia Copernicana, 8(2), 301–316, http://doi.org/10.24136/oc.v8i2.18. [Google Scholar]
  56. Say, J.B. (1855). Of the Labour of Mankind of Nature and of Machinery Respectively. In: C.C. Biddle (ed.), A Treatise on Political Economy. Philadelphia Grambo & Co., http://www.econlib.org/library/Say/sayT7.html. [Google Scholar]
  57. Siau, K. and Messersmith, J. (2003). Analyzing ERP implementation at a public University using the innovation strategy model. International Journal of Human-Computer Interaction, 16(1), 57–80, http://doi.org/10.1207/S15327590IJHC1601_5. [Google Scholar]
  58. Schumpeter, J.A. (1960). Teoria rozwoju gospodarczego. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Naukowe. [Google Scholar]
  59. Silverberg, G. and Soete, L. (1994). The Economics of Growth and Technical Change. Brookfield: Edward Elgar. [Google Scholar]
  60. Smith, A. (1904). Of the Division of Labour. In: E. Canaan (ed.), An Inquiry into the Nature and Causes of the Wealth of Nations. London: Methuen & Co. [Google Scholar]
  61. Stamm, B. (2008). Managing Innovation, Design and Creativity. Chichester: John Wiley & Sons Ltd. [Google Scholar]
  62. Strożek, P. and Jewczak, M. (2016). Rozwój sektora ICT w Polsce – ocena międzyregionalna. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 9(957), 101–117, http://doi.org/10.15678/ZNUEK.2016.0957.0907. [Google Scholar]
  63. Szczepańska-Woszczyna, K. (2016). Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Naukowe. [Google Scholar]
  64. Szopik-Depczyńska, K. (2015). Effects of Innovation Activity in Industrial Enterprises in Eastern Poland. Oeconomia Copernicana, 6(2), 53–65, http://doi.org/10.12775/OeC.2015.012. [Google Scholar]
  65. Tarde, G. (1902). L’invention considereee comme, moteur de l’evolution sociale. Reveu Internationale de Sociologie, 7, 561–574. [Google Scholar]
  66. Tidd, J. and Bessant, J. (2013). Managing Innovation. Integrating Technological, Market and Organizational Change. London: John Wiley & Sons, Ltd. [Google Scholar]
  67. Timmerman, J.C. (2009). A Systematic Approach for Making Innovation a Core Competency. The Journal for Quality and Participation, 31(4), 4–10. [Google Scholar]
  68. Tokarski, J. (1971). Słownik wyrazów obcych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. [Google Scholar]
  69. Urabe, K. (1988). Innovation under Japanese management. In: K. Urabe, J. Child and T. Kagono (eds.), Innovation and Management. Berlin Walter de Gruyter. [Google Scholar]
  70. Urbancová, H. (2013), Competitve Advantage Achievement through Innovation and Knowledge, Journal of Competitiveness, 5(1), 82–96, http://doi.org/10.7441/joc.2013.01.06. [Google Scholar]
  71. Walker, R.M. (2006). Innovation type and diffusion: An empirical analysis of local government. Public Administration, 84(2), 311–335, http://doi.org/10.1111/j.1467-9299.2006.00004.x. [Google Scholar]
  72. Wandelt, K. (1972). Studia nad postępem technicznym i organizacyjnym. Poznań: Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk. [Google Scholar]
  73. Webber, R.A. (1996). Zasady zarządzania organizacjami. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  74. Whitfield, P.R. (1979). Innowacje w przemyśle. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  75. Więckowski, J. and Pasieczny, L. (1981). Ekonomika przedsiębiorstwa. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  76. Wildowicz-Giegel, A. (2012). Intellectual Capital and Innovativeness of Polish Enterprises in the context of Europe 2020 Strategy Goals. Equilibrium. Quarterly Journal of Economics and Economic Science, 7(1), 33–45, http://doi.org/10.12775/EQUIL.2012.003. [Google Scholar]
  77. Witkowska, J. and Wysokińska, Z. (2006). Umiędzynarodowienie małych i średnich przedsiębiorstw a procesy integracji europejskiej. Aspekty teoretyczne i empiryczne. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. [Google Scholar]
  78. Zastempowski, M. (2010). Uwarunkowania budowy potencjału innowacyjnego polskich małych i średnich przedsiębiorstw. Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. [Google Scholar]
  79. Zygmunt, A. (2017). Innovation activities of Polish firms. Multivariate analysis of the moderate innovator countries. Oeconomia Copernicana, 8(4), 505–521, http://doi.org/10.24136/oc.v8i4.31. [Google Scholar]
  80. Żołnierski, A. (2005). Potencjał innowacyjny polskich małych i średnich przedsiębiorstw. Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. [Google Scholar]
  81. Allen, J.A. (1966). Scientific Innovation and industrial prosperity. London: Longman. [Google Scholar]
  82. Barnett, H. (1953). Innovation. The Basis of Cultural Change. New York: McGraw-Hill. [Google Scholar]
  83. Białoń, L. (2010). Zarządzanie działalnością innowacyjną. Warszawa: Wydawnictwo Placet. [Google Scholar]
  84. Baregheh, A. and Rowley and J., Smabrook, S. (2009), Towards a Multidisciplinary Definition of Innovation. Management Decision, 47(8), 1323–1339, http://dx.doi.org/10.1108/002517409109 84578. [Google Scholar]
  85. Bogdanienko, J., Haffer, M. and Popławski, W. (2004). Innowacyjność przedsiębiorstw. Toruń: Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. [Google Scholar]
  86. Borins, S. (2002). Leadership and innovation in public sector. Leadership & Organization Development Journal, 23(8), 467–476, http://dx.doi.org/10.1108/01437730210449357. [Google Scholar]
  87. Brown, T.E. and Ulijn, M.J. (2004). Innovation, entrepreneurship and culture: The interactive between technology, progress and economic growth. Northampton: Edward Elgar. [Google Scholar]
  88. Brzeziński, M. (2001). Zarządzanie innowacjami technicznymi i organizacyjnymi. Warszawa: Difin. [Google Scholar]
  89. Carter, C.F. and Willams, B.R. (1958). Industry and Technological Process. London: Oxford University Press. [Google Scholar]
  90. Damanpour, F. (1991). Organizational innovation: A Meta Analysis of Effects of Determinants and Moderators. Academy of Management Journal, 34(3), 555–590, http://dx.doi.org/10.2307/256406. [Google Scholar]
  91. Davidsson, P., Steffens, P. and Fitzsimmons, J. (2009). Growing Profitable or Growing from Profits: Putting the Horse in Front of the Cart? Journal of Business Venturing, 24(4), 388–406, http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.1263088. [Google Scholar]
  92. Delmar, F. Davidsson, P. and Gartner, W.B. (2003). Arriving at the High-growth Firm. Journal of Business Venturing, 18(2), 189–216, http://dx.doi.org/10.1016/S0883-9026(02)00080-0. [Google Scholar]
  93. Dolińska, M. (2012). Activity of Companies in Innovation Networks. Equilibrium. Quarterly Journal of Economics and Economic Science, 7(1), 21–31, http://doi.org/10.12775/EQUIL.2012.002. [Google Scholar]
  94. Drews, A. (2017). Kooperacja małych przedsiębiorstw w zakresie działalności innowacyjnej. Research on Enterprise in Modern Economy: Theory and Practise, 22(3), 39–53, http://doi.org/10.19253/reme.2017.03.003. [Google Scholar]
  95. Drucker, P.F. (1994). Innowacja i przedsiębiorczość. Praktyka i zasady. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  96. Freeman, Ch. (1997). The Economic of Industrial Innovation. London: Continuum. [Google Scholar]
  97. Glińska-Neweś, A., Sudolska, A., Karwacki, A. and Górka, J. (2017). Innovation among people: how positive relationship at work can trigger innovation creation, E&M Economics and Management, 20(3), 84–100, https://dx.doi.org/10.15240/tul/001/2017-3-006. [Google Scholar]
  98. Griffin, R.W. (1996). Podstawy zarządzania organizacjami. Warszawa: PWN. [Google Scholar]
  99. Greenhalgh, T., Glenn, R., Fraser, M., Bate, P. and Kyriakidou, O. (2004). Diffusion of innovations in service organizations: systematic review and recommendations. Milbank Quarterly, 82(4), 581–629, http://doi.org/10.1111/j.0887-378X.2004.00325.x. [Google Scholar]
  100. Grudzewski, W.M. and Hejduk, I.K. (2000). Przedsiębiorstwo przyszłości. Warszawa: Difin. [Google Scholar]
  101. Gust-Bardon, N.I. (2012). Innowacja w myśli ekonomicznej od XVIII do XX wieku: analiza wybranych zagadnień. Acta Universitatis Nicolai Copernici: Ekonomia, 43(1), 105–120, http://doi.org/10.12775/AUNC_EKON.2012.008. [Google Scholar]
  102. Harman, A. (1971). The International Computer Industry. Innovation and Comparative Advantage. Cambridge: Harvard University Press. [Google Scholar]
  103. Heimonen, T. (2012). What Are the Factors that Affect Innovation in Growing SMEs? European Journal of Innovation Management, 15(1), 122–144, https://doi.org/10.1108/14601061211192861. [Google Scholar]
  104. Henrekson, M. and Johansson, D. (2008). Gazelles as Job Creators − a Survey and Interpretation of the Evidence. Stockholm: Research Institute of Industrial Economics. Sweden IFN Working Paper no. 733, 1–28. [Google Scholar]
  105. Holstein-Beck, M. (1977). Problemy kierowania postępem. In: S. Kowalewski (ed.), Socjalistyczna teoria organizacji: koncepcje – kierunki. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  106. Janasz, W. (2005). Innowacje w działalności przedsiębiorstw w integracji z UE. Warszawa: Difin. [Google Scholar]
  107. Jurczyk-Bunkowska, M. (2014). Istota innowacyjności i jej cele. In: R. Knosala et al. (eds.), Zarządzanie innowacjami. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  108. Kasprzyk, S. (1980). Innowacje. Od koncepcji do produkcji. Warszawa: Instytut Wydawniczy Centralnej Rady Związków Zawodowych. [Google Scholar]
  109. Kotarba, W. (1987). Organizacja wynalazczości w przedsiębiorstwie. Warszawa: Zrzeszenie Wojewódzkich Klubów Techniki i Racjonalizacji. [Google Scholar]
  110. Kotler, Ph. (1999). Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Felberg SJA. [Google Scholar]
  111. Kraśnicka, T., Głód, W. and Wronka-Pośpiech, M. (2016). Innowacyjność polskich gazel biznesu. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 270, 132–142. [Google Scholar]
  112. Kuznets, S. (1959). Six Lectures on Economic Growth. Chicago: Free Press. [Google Scholar]
  113. Lewandowska, A. and Stopa, M. (2018). SMEs innovativeness and institutional support system: the local experiences in qualitative perspective. Polish case study. Oeconomia Copernicana, 9(2), 333–351, http://doi.org/10.24136/oc.2018.017. [Google Scholar]
  114. Madej, Z. (1970). Nauka i rozwój gospodarczy. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  115. Markman, G.D. and Gartner, W.B. (2002). Is Extraordinary Growth Profitable? A Study of Inc. 500 High-Growth Companies. Entrepreneurship Theory and Practice, 27(1), 65–75, http://doi.org/10.1111/1540-8520.t01-2-00004. [Google Scholar]
  116. Marshall, A. (1920). Industrial Organization, The concentration of Specialized Industries in Particular Localities. In: A. Marshall (ed.), Principles of Economics, 8th edition. London: MacMillan and Co. [Google Scholar]
  117. Mill, J.S. (1848). Principles of Political Economy. Indianapolis/Cambridge: Hackett Publishing. [Google Scholar]
  118. Ministerstwo Rozwoju (2017). Perspektywy rozwoju polskiej branży ICT do roku 2025. Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. [Google Scholar]
  119. Nieć, M. (2018). Ranking przedsiębiorczości w układzie wojewódzkim. Wskaźnik syntetyczny. In: A. Skowrońska and A. Tarnawa (eds.), Raport o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. [Google Scholar]
  120. Niedzielski, P. (2003). Polityka innowacyjna w transporcie. Szczecin: Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego. [Google Scholar]
  121. Niedzielski, P. and Łobacz, K. (2011). Istota współczesnych innowacji – specyfika, kierunki, trendy. In: J. Perenc and J. Hołub-Iwan, J. (eds.), Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm. Znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań. Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck. [Google Scholar]
  122. OECD (2008). Podręcznik Oslo. Zasady gromadzenia i interpretacji danych dotyczących innowacji. Warszawa: Wydawnictwo Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. [Google Scholar]
  123. Open Science Centre (2018). http://yadda.icm.edu.pl/yadda/search/innovation.all. [Google Scholar]
  124. Orłowski, W., Pasternak, R., Flaht, K. and Szubert, D. (2010). Procesy inwestycyjne i strategie przedsiębiorstw w czasach kryzysu. Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. [Google Scholar]
  125. O’Sullivan D. and Dooley, L. (2009). Applying Innovation. California: Sage Publishing. [Google Scholar]
  126. Parker, J.E.S. (1974). The Economics of innovation. The national and multinational enterprise in technological change. London: Longman. [Google Scholar]
  127. Penc, J. (1999). Innowacje i zmiany w firmie. Transformacja i sterowanie rozwojem przedsiębiorstwa. Zasady działania. Warunki sukcesu. Warszawa: Wydawnictwo Placet. [Google Scholar]
  128. Pietrasiński, Z. (1970). Ogólne i psychologiczne zagadnienia innowacji. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  129. Pigou, A.C. (1932). The Economics of Welfare. London: Macmillan and Co. [Google Scholar]
  130. Pomykalski, A. (2001). Zarządzanie innowacjami. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  131. Porter, M.E. (1990). The Competitive Advantage of Nations. London: The Macmillan Press. [Google Scholar]
  132. Ricardo, D. (1821). On the Principles of Political Economy and Taxation. London: John Murray. [Google Scholar]
  133. Rogers, E.M. (2003). Diffusion of innovations. New York: Free Press. [Google Scholar]
  134. Rothwell, R. (1986). Public Innovation Policy: To Have Or To Have Not? R&D Management, 16(1), 34–63, http://doi.org/10.1111/j.1467-9310.1986.tb01154.x. [Google Scholar]
  135. Sachpazidu-Wójcicka, K. (2017). Innovation as a determinant of the competitiveness of Polish enterprises. Oeconomia Copernicana, 8(2), 301–316, http://doi.org/10.24136/oc.v8i2.18. [Google Scholar]
  136. Say, J.B. (1855). Of the Labour of Mankind of Nature and of Machinery Respectively. In: C.C. Biddle (ed.), A Treatise on Political Economy. Philadelphia Grambo & Co., http://www.econlib.org/library/Say/sayT7.html. [Google Scholar]
  137. Siau, K. and Messersmith, J. (2003). Analyzing ERP implementation at a public University using the innovation strategy model. International Journal of Human-Computer Interaction, 16(1), 57–80, http://doi.org/10.1207/S15327590IJHC1601_5. [Google Scholar]
  138. Schumpeter, J.A. (1960). Teoria rozwoju gospodarczego. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Naukowe. [Google Scholar]
  139. Silverberg, G. and Soete, L. (1994). The Economics of Growth and Technical Change. Brookfield: Edward Elgar. [Google Scholar]
  140. Smith, A. (1904). Of the Division of Labour. In: E. Canaan (ed.), An Inquiry into the Nature and Causes of the Wealth of Nations. London: Methuen & Co. [Google Scholar]
  141. Stamm, B. (2008). Managing Innovation, Design and Creativity. Chichester: John Wiley & Sons Ltd. [Google Scholar]
  142. Strożek, P. and Jewczak, M. (2016). Rozwój sektora ICT w Polsce – ocena międzyregionalna. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 9(957), 101–117, http://doi.org/10.15678/ZNUEK.2016.0957.0907. [Google Scholar]
  143. Szczepańska-Woszczyna, K. (2016). Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Naukowe. [Google Scholar]
  144. Szopik-Depczyńska, K. (2015). Effects of Innovation Activity in Industrial Enterprises in Eastern Poland. Oeconomia Copernicana, 6(2), 53–65, http://doi.org/10.12775/OeC.2015.012. [Google Scholar]
  145. Tarde, G. (1902). L’invention considereee comme, moteur de l’evolution sociale. Reveu Internationale de Sociologie, 7, 561–574. [Google Scholar]
  146. Tidd, J. and Bessant, J. (2013). Managing Innovation. Integrating Technological, Market and Organizational Change. London: John Wiley & Sons, Ltd. [Google Scholar]
  147. Timmerman, J.C. (2009). A Systematic Approach for Making Innovation a Core Competency. The Journal for Quality and Participation, 31(4), 4–10. [Google Scholar]
  148. Tokarski, J. (1971). Słownik wyrazów obcych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. [Google Scholar]
  149. Urabe, K. (1988). Innovation under Japanese management. In: K. Urabe, J. Child and T. Kagono (eds.), Innovation and Management. Berlin Walter de Gruyter. [Google Scholar]
  150. Urbancová, H. (2013), Competitve Advantage Achievement through Innovation and Knowledge, Journal of Competitiveness, 5(1), 82–96, http://doi.org/10.7441/joc.2013.01.06. [Google Scholar]
  151. Walker, R.M. (2006). Innovation type and diffusion: An empirical analysis of local government. Public Administration, 84(2), 311–335, http://doi.org/10.1111/j.1467-9299.2006.00004.x. [Google Scholar]
  152. Wandelt, K. (1972). Studia nad postępem technicznym i organizacyjnym. Poznań: Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk. [Google Scholar]
  153. Webber, R.A. (1996). Zasady zarządzania organizacjami. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  154. Whitfield, P.R. (1979). Innowacje w przemyśle. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  155. Więckowski, J. and Pasieczny, L. (1981). Ekonomika przedsiębiorstwa. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  156. Wildowicz-Giegel, A. (2012). Intellectual Capital and Innovativeness of Polish Enterprises in the context of Europe 2020 Strategy Goals. Equilibrium. Quarterly Journal of Economics and Economic Science, 7(1), 33–45, http://doi.org/10.12775/EQUIL.2012.003. [Google Scholar]
  157. Witkowska, J. and Wysokińska, Z. (2006). Umiędzynarodowienie małych i średnich przedsiębiorstw a procesy integracji europejskiej. Aspekty teoretyczne i empiryczne. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. [Google Scholar]
  158. Zastempowski, M. (2010). Uwarunkowania budowy potencjału innowacyjnego polskich małych i średnich przedsiębiorstw. Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. [Google Scholar]
  159. Zygmunt, A. (2017). Innovation activities of Polish firms. Multivariate analysis of the moderate innovator countries. Oeconomia Copernicana, 8(4), 505–521, http://doi.org/10.24136/oc.v8i4.31. [Google Scholar]
  160. Żołnierski, A. (2005). Potencjał innowacyjny polskich małych i średnich przedsiębiorstw. Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. [Google Scholar]
  161. Allen, J.A. (1966). Scientific Innovation and industrial prosperity. London: Longman. [Google Scholar]
  162. Barnett, H. (1953). Innovation. The Basis of Cultural Change. New York: McGraw-Hill. [Google Scholar]
  163. Białoń, L. (2010). Zarządzanie działalnością innowacyjną. Warszawa: Wydawnictwo Placet. [Google Scholar]
  164. Baregheh, A. and Rowley and J., Smabrook, S. (2009), Towards a Multidisciplinary Definition of Innovation. Management Decision, 47(8), 1323–1339, http://dx.doi.org/10.1108/002517409109 84578. [Google Scholar]
  165. Bogdanienko, J., Haffer, M. and Popławski, W. (2004). Innowacyjność przedsiębiorstw. Toruń: Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. [Google Scholar]
  166. Borins, S. (2002). Leadership and innovation in public sector. Leadership & Organization Development Journal, 23(8), 467–476, http://dx.doi.org/10.1108/01437730210449357. [Google Scholar]
  167. Brown, T.E. and Ulijn, M.J. (2004). Innovation, entrepreneurship and culture: The interactive between technology, progress and economic growth. Northampton: Edward Elgar. [Google Scholar]
  168. Brzeziński, M. (2001). Zarządzanie innowacjami technicznymi i organizacyjnymi. Warszawa: Difin. [Google Scholar]
  169. Carter, C.F. and Willams, B.R. (1958). Industry and Technological Process. London: Oxford University Press. [Google Scholar]
  170. Damanpour, F. (1991). Organizational innovation: A Meta Analysis of Effects of Determinants and Moderators. Academy of Management Journal, 34(3), 555–590, http://dx.doi.org/10.2307/256406. [Google Scholar]
  171. Davidsson, P., Steffens, P. and Fitzsimmons, J. (2009). Growing Profitable or Growing from Profits: Putting the Horse in Front of the Cart? Journal of Business Venturing, 24(4), 388–406, http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.1263088. [Google Scholar]
  172. Delmar, F. Davidsson, P. and Gartner, W.B. (2003). Arriving at the High-growth Firm. Journal of Business Venturing, 18(2), 189–216, http://dx.doi.org/10.1016/S0883-9026(02)00080-0. [Google Scholar]
  173. Dolińska, M. (2012). Activity of Companies in Innovation Networks. Equilibrium. Quarterly Journal of Economics and Economic Science, 7(1), 21–31, http://doi.org/10.12775/EQUIL.2012.002. [Google Scholar]
  174. Drews, A. (2017). Kooperacja małych przedsiębiorstw w zakresie działalności innowacyjnej. Research on Enterprise in Modern Economy: Theory and Practise, 22(3), 39–53, http://doi.org/10.19253/reme.2017.03.003. [Google Scholar]
  175. Drucker, P.F. (1994). Innowacja i przedsiębiorczość. Praktyka i zasady. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  176. Freeman, Ch. (1997). The Economic of Industrial Innovation. London: Continuum. [Google Scholar]
  177. Glińska-Neweś, A., Sudolska, A., Karwacki, A. and Górka, J. (2017). Innovation among people: how positive relationship at work can trigger innovation creation, E&M Economics and Management, 20(3), 84–100, https://dx.doi.org/10.15240/tul/001/2017-3-006. [Google Scholar]
  178. Griffin, R.W. (1996). Podstawy zarządzania organizacjami. Warszawa: PWN. [Google Scholar]
  179. Greenhalgh, T., Glenn, R., Fraser, M., Bate, P. and Kyriakidou, O. (2004). Diffusion of innovations in service organizations: systematic review and recommendations. Milbank Quarterly, 82(4), 581–629, http://doi.org/10.1111/j.0887-378X.2004.00325.x. [Google Scholar]
  180. Grudzewski, W.M. and Hejduk, I.K. (2000). Przedsiębiorstwo przyszłości. Warszawa: Difin. [Google Scholar]
  181. Gust-Bardon, N.I. (2012). Innowacja w myśli ekonomicznej od XVIII do XX wieku: analiza wybranych zagadnień. Acta Universitatis Nicolai Copernici: Ekonomia, 43(1), 105–120, http://doi.org/10.12775/AUNC_EKON.2012.008. [Google Scholar]
  182. Harman, A. (1971). The International Computer Industry. Innovation and Comparative Advantage. Cambridge: Harvard University Press. [Google Scholar]
  183. Heimonen, T. (2012). What Are the Factors that Affect Innovation in Growing SMEs? European Journal of Innovation Management, 15(1), 122–144, https://doi.org/10.1108/14601061211192861. [Google Scholar]
  184. Henrekson, M. and Johansson, D. (2008). Gazelles as Job Creators − a Survey and Interpretation of the Evidence. Stockholm: Research Institute of Industrial Economics. Sweden IFN Working Paper no. 733, 1–28. [Google Scholar]
  185. Holstein-Beck, M. (1977). Problemy kierowania postępem. In: S. Kowalewski (ed.), Socjalistyczna teoria organizacji: koncepcje – kierunki. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  186. Janasz, W. (2005). Innowacje w działalności przedsiębiorstw w integracji z UE. Warszawa: Difin. [Google Scholar]
  187. Jurczyk-Bunkowska, M. (2014). Istota innowacyjności i jej cele. In: R. Knosala et al. (eds.), Zarządzanie innowacjami. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  188. Kasprzyk, S. (1980). Innowacje. Od koncepcji do produkcji. Warszawa: Instytut Wydawniczy Centralnej Rady Związków Zawodowych. [Google Scholar]
  189. Kotarba, W. (1987). Organizacja wynalazczości w przedsiębiorstwie. Warszawa: Zrzeszenie Wojewódzkich Klubów Techniki i Racjonalizacji. [Google Scholar]
  190. Kotler, Ph. (1999). Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Felberg SJA. [Google Scholar]
  191. Kraśnicka, T., Głód, W. and Wronka-Pośpiech, M. (2016). Innowacyjność polskich gazel biznesu. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 270, 132–142. [Google Scholar]
  192. Kuznets, S. (1959). Six Lectures on Economic Growth. Chicago: Free Press. [Google Scholar]
  193. Lewandowska, A. and Stopa, M. (2018). SMEs innovativeness and institutional support system: the local experiences in qualitative perspective. Polish case study. Oeconomia Copernicana, 9(2), 333–351, http://doi.org/10.24136/oc.2018.017. [Google Scholar]
  194. Madej, Z. (1970). Nauka i rozwój gospodarczy. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  195. Markman, G.D. and Gartner, W.B. (2002). Is Extraordinary Growth Profitable? A Study of Inc. 500 High-Growth Companies. Entrepreneurship Theory and Practice, 27(1), 65–75, http://doi.org/10.1111/1540-8520.t01-2-00004. [Google Scholar]
  196. Marshall, A. (1920). Industrial Organization, The concentration of Specialized Industries in Particular Localities. In: A. Marshall (ed.), Principles of Economics, 8th edition. London: MacMillan and Co. [Google Scholar]
  197. Mill, J.S. (1848). Principles of Political Economy. Indianapolis/Cambridge: Hackett Publishing. [Google Scholar]
  198. Ministerstwo Rozwoju (2017). Perspektywy rozwoju polskiej branży ICT do roku 2025. Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. [Google Scholar]
  199. Nieć, M. (2018). Ranking przedsiębiorczości w układzie wojewódzkim. Wskaźnik syntetyczny. In: A. Skowrońska and A. Tarnawa (eds.), Raport o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. [Google Scholar]
  200. Niedzielski, P. (2003). Polityka innowacyjna w transporcie. Szczecin: Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego. [Google Scholar]
  201. Niedzielski, P. and Łobacz, K. (2011). Istota współczesnych innowacji – specyfika, kierunki, trendy. In: J. Perenc and J. Hołub-Iwan, J. (eds.), Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm. Znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań. Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck. [Google Scholar]
  202. OECD (2008). Podręcznik Oslo. Zasady gromadzenia i interpretacji danych dotyczących innowacji. Warszawa: Wydawnictwo Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. [Google Scholar]
  203. Open Science Centre (2018). http://yadda.icm.edu.pl/yadda/search/innovation.all. [Google Scholar]
  204. Orłowski, W., Pasternak, R., Flaht, K. and Szubert, D. (2010). Procesy inwestycyjne i strategie przedsiębiorstw w czasach kryzysu. Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. [Google Scholar]
  205. O’Sullivan D. and Dooley, L. (2009). Applying Innovation. California: Sage Publishing. [Google Scholar]
  206. Parker, J.E.S. (1974). The Economics of innovation. The national and multinational enterprise in technological change. London: Longman. [Google Scholar]
  207. Penc, J. (1999). Innowacje i zmiany w firmie. Transformacja i sterowanie rozwojem przedsiębiorstwa. Zasady działania. Warunki sukcesu. Warszawa: Wydawnictwo Placet. [Google Scholar]
  208. Pietrasiński, Z. (1970). Ogólne i psychologiczne zagadnienia innowacji. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  209. Pigou, A.C. (1932). The Economics of Welfare. London: Macmillan and Co. [Google Scholar]
  210. Pomykalski, A. (2001). Zarządzanie innowacjami. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  211. Porter, M.E. (1990). The Competitive Advantage of Nations. London: The Macmillan Press. [Google Scholar]
  212. Ricardo, D. (1821). On the Principles of Political Economy and Taxation. London: John Murray. [Google Scholar]
  213. Rogers, E.M. (2003). Diffusion of innovations. New York: Free Press. [Google Scholar]
  214. Rothwell, R. (1986). Public Innovation Policy: To Have Or To Have Not? R&D Management, 16(1), 34–63, http://doi.org/10.1111/j.1467-9310.1986.tb01154.x. [Google Scholar]
  215. Sachpazidu-Wójcicka, K. (2017). Innovation as a determinant of the competitiveness of Polish enterprises. Oeconomia Copernicana, 8(2), 301–316, http://doi.org/10.24136/oc.v8i2.18. [Google Scholar]
  216. Say, J.B. (1855). Of the Labour of Mankind of Nature and of Machinery Respectively. In: C.C. Biddle (ed.), A Treatise on Political Economy. Philadelphia Grambo & Co., http://www.econlib.org/library/Say/sayT7.html. [Google Scholar]
  217. Siau, K. and Messersmith, J. (2003). Analyzing ERP implementation at a public University using the innovation strategy model. International Journal of Human-Computer Interaction, 16(1), 57–80, http://doi.org/10.1207/S15327590IJHC1601_5. [Google Scholar]
  218. Schumpeter, J.A. (1960). Teoria rozwoju gospodarczego. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Naukowe. [Google Scholar]
  219. Silverberg, G. and Soete, L. (1994). The Economics of Growth and Technical Change. Brookfield: Edward Elgar. [Google Scholar]
  220. Smith, A. (1904). Of the Division of Labour. In: E. Canaan (ed.), An Inquiry into the Nature and Causes of the Wealth of Nations. London: Methuen & Co. [Google Scholar]
  221. Stamm, B. (2008). Managing Innovation, Design and Creativity. Chichester: John Wiley & Sons Ltd. [Google Scholar]
  222. Strożek, P. and Jewczak, M. (2016). Rozwój sektora ICT w Polsce – ocena międzyregionalna. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 9(957), 101–117, http://doi.org/10.15678/ZNUEK.2016.0957.0907. [Google Scholar]
  223. Szczepańska-Woszczyna, K. (2016). Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Naukowe. [Google Scholar]
  224. Szopik-Depczyńska, K. (2015). Effects of Innovation Activity in Industrial Enterprises in Eastern Poland. Oeconomia Copernicana, 6(2), 53–65, http://doi.org/10.12775/OeC.2015.012. [Google Scholar]
  225. Tarde, G. (1902). L’invention considereee comme, moteur de l’evolution sociale. Reveu Internationale de Sociologie, 7, 561–574. [Google Scholar]
  226. Tidd, J. and Bessant, J. (2013). Managing Innovation. Integrating Technological, Market and Organizational Change. London: John Wiley & Sons, Ltd. [Google Scholar]
  227. Timmerman, J.C. (2009). A Systematic Approach for Making Innovation a Core Competency. The Journal for Quality and Participation, 31(4), 4–10. [Google Scholar]
  228. Tokarski, J. (1971). Słownik wyrazów obcych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. [Google Scholar]
  229. Urabe, K. (1988). Innovation under Japanese management. In: K. Urabe, J. Child and T. Kagono (eds.), Innovation and Management. Berlin Walter de Gruyter. [Google Scholar]
  230. Urbancová, H. (2013), Competitve Advantage Achievement through Innovation and Knowledge, Journal of Competitiveness, 5(1), 82–96, http://doi.org/10.7441/joc.2013.01.06. [Google Scholar]
  231. Walker, R.M. (2006). Innovation type and diffusion: An empirical analysis of local government. Public Administration, 84(2), 311–335, http://doi.org/10.1111/j.1467-9299.2006.00004.x. [Google Scholar]
  232. Wandelt, K. (1972). Studia nad postępem technicznym i organizacyjnym. Poznań: Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk. [Google Scholar]
  233. Webber, R.A. (1996). Zasady zarządzania organizacjami. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  234. Whitfield, P.R. (1979). Innowacje w przemyśle. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  235. Więckowski, J. and Pasieczny, L. (1981). Ekonomika przedsiębiorstwa. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. [Google Scholar]
  236. Wildowicz-Giegel, A. (2012). Intellectual Capital and Innovativeness of Polish Enterprises in the context of Europe 2020 Strategy Goals. Equilibrium. Quarterly Journal of Economics and Economic Science, 7(1), 33–45, http://doi.org/10.12775/EQUIL.2012.003. [Google Scholar]
  237. Witkowska, J. and Wysokińska, Z. (2006). Umiędzynarodowienie małych i średnich przedsiębiorstw a procesy integracji europejskiej. Aspekty teoretyczne i empiryczne. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. [Google Scholar]
  238. Zastempowski, M. (2010). Uwarunkowania budowy potencjału innowacyjnego polskich małych i średnich przedsiębiorstw. Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. [Google Scholar]
  239. Zygmunt, A. (2017). Innovation activities of Polish firms. Multivariate analysis of the moderate innovator countries. Oeconomia Copernicana, 8(4), 505–521, http://doi.org/10.24136/oc.v8i4.31. [Google Scholar]
  240. Żołnierski, A. (2005). Potencjał innowacyjny polskich małych i średnich przedsiębiorstw. Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. [Google Scholar]

Kompletne metadane

Cytowanie zasobu

APA style

Kuś, Agnieszka (2020). The Importance of Innovation in the Development of Polish Business Gazelles. https://doi.org/10.7206/cemj.2658-0845.14

MLA style

Kuś, Agnieszka. Kuś, A.. „The Importance Of Innovation In The Development Of Polish Business Gazelles”. 2020. Central European Management Journal, t. 28, nr 1, 2020, ss. 32-51.

Chicago style

Kuś, Agnieszka. Kuś, Agnieszka . „The Importance Of Innovation In The Development Of Polish Business Gazelles”. Central European Management Journal, Central European Management Journal, 28, nr 1 (2020): 32-51. doi:10.7206/cemj.2658-0845.14.