en pl
en pl

Central European Management Journal

Zobacz wydanie
Rok 2011 
Tom 19 
Numer 5

Standaryzacja i rosnące znaczenie przemysłów kreatywnych na przykładzie segmentu komputerowych gier społecznościowych

2011 19 (5) Central European Management Journal

Kompletne metadane

Cytowanie zasobu

APA style

Olesiewicz, K. . (2011). Standaryzacja i rosnące znaczenie przemysłów kreatywnych na przykładzie segmentu komputerowych gier społecznościowych. Central European Management Journal, 19(5), 114-128. (Original work published 2011)

MLA style

Olesiewicz, K. . „Standaryzacja I Rosnące Znaczenie Przemysłów Kreatywnych Na Przykładzie Segmentu Komputerowych Gier Społecznościowych”. 2011. Central European Management Journal, t. 19, nr 5, 2011, ss. 114-128.

Chicago style

Olesiewicz, Konrad . „Standaryzacja I Rosnące Znaczenie Przemysłów Kreatywnych Na Przykładzie Segmentu Komputerowych Gier Społecznościowych”. Central European Management Journal, Central European Management Journal, 19, nr 5 (2011): 114-128.