en pl
en pl

Central European Management Journal

Zobacz wydanie
Rok 2009 
Tom 17 
Numer 3

Interakcja konsument – przedsiębiorstwo w trójwymiarowym internecie. Wyniki badania użytkowników Second Life

2009 17 (3) Central European Management Journal

Kompletne metadane

Cytowanie zasobu

APA style

Świerczyńska-Kaczor, Urszula (2009). Świerczyńska-Kaczor, U. . (2009). Interakcja konsument – przedsiębiorstwo w trójwymiarowym internecie. Wyniki badania użytkowników Second Life. Central European Management Journal, 17(3), 30-41. (Original work published 2009)

MLA style

Świerczyńska-Kaczor, Urszula. Świerczyńska-Kaczor, U. . „Interakcja Konsument – Przedsiębiorstwo W Trójwymiarowym Internecie. Wyniki Badania Użytkowników Second Life”. 2009. Central European Management Journal, t. 17, nr 3, 2009, ss. 30-41.

Chicago style

Świerczyńska-Kaczor, Urszula. Świerczyńska-Kaczor, Urszula . „Interakcja Konsument – Przedsiębiorstwo W Trójwymiarowym Internecie. Wyniki Badania Użytkowników Second Life”. Central European Management Journal, Central European Management Journal, 17, nr 3 (2009): 30-41.