en pl
en pl

Central European Management Journal

Zobacz wydanie
Rok 2009 
Tom 17 
Numer 4

Specyfika rynku młodzieżowego jako obszaru celowych i ukierunkowanych oddziaływań firm fonograficznych

2009 17 (4) Central European Management Journal

Kompletne metadane

Cytowanie zasobu

APA style

Tarka, P. . (2009). Specyfika rynku młodzieżowego jako obszaru celowych i ukierunkowanych oddziaływań firm fonograficznych. Central European Management Journal, 17(4), 56-62. (Original work published 2009)

MLA style

Tarka, P. . „Specyfika Rynku Młodzieżowego Jako Obszaru Celowych I Ukierunkowanych Oddziaływań Firm Fonograficznych”. 2009. Central European Management Journal, t. 17, nr 4, 2009, ss. 56-62.

Chicago style

Tarka, Piotr . „Specyfika Rynku Młodzieżowego Jako Obszaru Celowych I Ukierunkowanych Oddziaływań Firm Fonograficznych”. Central European Management Journal, Central European Management Journal, 17, nr 4 (2009): 56-62.