en pl
en pl

Central European Management Journal

Zobacz wydanie
Rok 2008 
Tom 16 
Numer 6

Działania marketingowe przedsiębiorstw w otwartych serwisach społecznościowych (social networks)

2008 16 (6) Central European Management Journal

Kompletne metadane

Cytowanie zasobu

APA style

Świerczyńska-Kaczor, Urszula (2008). Świerczyńska-Kaczor, U. . (2008). Działania marketingowe przedsiębiorstw w otwartych serwisach społecznościowych (social networks). Central European Management Journal, 16(6), 37-46. (Original work published 2008)

MLA style

Świerczyńska-Kaczor, Urszula. Świerczyńska-Kaczor, U. . „Działania Marketingowe Przedsiębiorstw W Otwartych Serwisach Społecznościowych (Social Networks)”. 2008. Central European Management Journal, t. 16, nr 6, 2008, ss. 37-46.

Chicago style

Świerczyńska-Kaczor, Urszula. Świerczyńska-Kaczor, Urszula . „Działania Marketingowe Przedsiębiorstw W Otwartych Serwisach Społecznościowych (Social Networks)”. Central European Management Journal, Central European Management Journal, 16, nr 6 (2008): 37-46.