Działania marketingowe przedsiębiorstw w otwartych serwisach społecznościowych (social networks)
2008 16 (6) Central European Management Journal
2008 16 (6) Central European Management Journal
Świerczyńska-Kaczor, Urszula (2008). Świerczyńska-Kaczor, U. . (2008). Działania marketingowe przedsiębiorstw w otwartych serwisach społecznościowych (social networks). Central European Management Journal, 16(6), 37-46. (Original work published 2008)
Świerczyńska-Kaczor, Urszula. Świerczyńska-Kaczor, U. . „Działania Marketingowe Przedsiębiorstw W Otwartych Serwisach Społecznościowych (Social Networks)”. 2008. Central European Management Journal, t. 16, nr 6, 2008, ss. 37-46.
Świerczyńska-Kaczor, Urszula. Świerczyńska-Kaczor, Urszula . „Działania Marketingowe Przedsiębiorstw W Otwartych Serwisach Społecznościowych (Social Networks)”. Central European Management Journal, Central European Management Journal, 16, nr 6 (2008): 37-46.