Specyfika rynku młodzieżowego jako obszaru celowych i ukierunkowanych oddziaływań firm fonograficznych
2009 17 (4) Central European Management Journal
2009 17 (4) Central European Management Journal
Tarka, Piotr (2009). Tarka, P. . (2009). Specyfika rynku młodzieżowego jako obszaru celowych i ukierunkowanych oddziaływań firm fonograficznych. Central European Management Journal, 17(4), 56-62. (Original work published 2009)
Tarka, Piotr. Tarka, P. . „Specyfika Rynku Młodzieżowego Jako Obszaru Celowych I Ukierunkowanych Oddziaływań Firm Fonograficznych”. 2009. Central European Management Journal, t. 17, nr 4, 2009, ss. 56-62.
Tarka, Piotr. Tarka, Piotr . „Specyfika Rynku Młodzieżowego Jako Obszaru Celowych I Ukierunkowanych Oddziaływań Firm Fonograficznych”. Central European Management Journal, Central European Management Journal, 17, nr 4 (2009): 56-62.